czerwca 25, 2019

Pierwszy post - słowo wstępu. #0

Słowem wstępu się przywitam i powiem że blog o stricte sprawach kryminalnych od dawna chodził mi po głowie i oto lecimy z tematem. 

Mam na imię Renata a tematy kryminalne, detektywistyczne zawsze mocno siedziały we mnie, gdybym mogła pewnie była bym policjantem,śledczym... ale cóż..:)życie potoczyło się inaczej a zainteresowania i pasja zostały.





Mój blog holistyczno-lifestylowy jest o zupełnie innych sprawach . Tutaj będzie mocno kryminalnie -  muszę dać ujście tej tematyce która zawsze mnie fascynowała, czemu?, co sprawiło że ludzie zachowali się tak a nie inaczej?, czy okoliczności sprawiają że rodzą się mordercy ?, czy już od dziecka są ludzie z pewnymi..dziwnymi upodobaniami. Czemu jedne sprawy są bardziej fascynujące od drugich?





Sprawy zaginięć, zagadki, morderstwa nigdy nie rozwiązane, sprawy znane na cały świat lub tylko na naszym polskim podwórku.
Wszystko tu znajdziecie.
Dlatego serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Czas zabijania! , Blogger